De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 22 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Oral-B Pro 3 - 3500 - Zwarte Elektrische Tandenborstel Ontworpen Door Braun op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Anne-Sophie V 13-09-2021

Tevreden

Tijdens het testen van dit product was ik aangenaam verast van het gebruiksgemak en de kwaliteit. Het moderne zwarte design ziet er stevig uit en ligt goed in de hand. Wat voor mij het verschil maakt is het lichtje dat aantoont wanneer je te hard poetst. Blijkbaar deed ik dat veel in het begin en dankzij deze tandenborstel heb ik geen last meer van bloedend tandvlees of pijn na het poetsen. Zeker aan te raden want prijs/kwaliteit is dit een heel correct product!

Pluspunten

• design
  • gebruiksgemak

Minpunten

• eenvoudig
  • witte lader

j***************@t********* 13-09-2021

Topgerief

Ik heb de tandenborstel al enkele maanden gebruikt en ben er zeer tevreden over. Sinds ik het gebruikt zijn mijn tanden veel witter geworden. De ingebouwde technologie wat aangeeft wanneer je te hard poetst is zeer goed voor een betere poetsstijl te ontwikkelen. Ik raad het iedereen aan!!

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Aanwijzingen poetsen

s********@g******** 13-09-2021
Deze tandenborstel doet wat hij moet doen. Mijn tanden voelen proper aan nadat ik ze gepoetst heb. De tandenborstel is gemakkelijk in gebruik en door de led rand kan je goed zien of je teveel druk zet of niet. Tijdens het testen merkte ik dat de batterij lang meegaat en ook snel terug oplaadt. Ik ben zeker tevreden van deze tandenborstel.

s*************@h********** 12-09-2021

Aanrader

Ik heb de Oral-B Pro 3500 Black nu ondertussen 3 maanden ongeveer en ben echt tevreden van deze tandenborstel. De batterijduur is best wel lang. Ik doe gemiddeld een 2/3-tal weken met dezelfde batterij. Daarna geeft hij aan doormiddel van een klein lampje dat hij opgeladen moet worden. Wel vind ik het onduidelijk om te zien wanneer hij opgeladen is, want dan geeft hij namelijk geen lampje. Mijn vorige tandenborstel gaf dan een groen lampje. De 3 verschillende standen gebruik ik eigenlijk zelden. Meestal gebruik ik de eerste stand. Ik zou niet goed weten waarom ik de andere standen zou moeten gebruiken. De druksensor vind ik wel heel handig, want sinds ik deze tandenborstel heb, merk ik dat ik minder tandvleesproblemen en dergelijke heb omdat ik mijn tanden minder hard poets en mijn tandvlees dus niet meer stuk schrob. Over het algemeen vind ik deze tandenborstel zeker goed en raad ik aan om deze borstel te nemen boven de oudere versies.

Pluspunten

• Druksensor
  • Mooie borstel
  • Handig doosje
  • Lange batterijduur

Minpunten

• Onduidelijk wanneer opgeladen

j********@h********** 12-09-2021

No-nonsense tandenborstel

Allereerst is deze zwarte editie gewoonweg prachtig. Staat heel mooi op je wastafel.
Het poetsen zelf heb ik weinig negatief op aan te merken. Al merk ik wel tijdens het testen van deze tandenborstel dat de druksensor redelijk gevoelig is en deze al snel rood oplicht. De bijgeleverde borsteltjes zijn ook net iets te zacht voor mij. De tandenborstel doet lang zijn werk na een nachtje opladen. Wel vervelender is dat wanneer deze leeg is, de tandenborstel gewoon uitvalt zonder waarschuwing. De ingebegrepen reisetui is heel handig voor op vakantie of logeerpartijtjes. Een aanrader voor wie een mooie elektrische tandenborstel zoekt die goed zijn werk doet zonder al te veel poespas.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Doet z’n werk

Minpunten

• Gevoelige druksensor

yev 12-09-2021

Leuke tandenborstel met handige reis-etui

tijdens het gebruiken van de Oral-B pro3 viel me meteen het handige 'standen' systeem op waarmee je de poetsdruk mee kon aanpassen, ik ben een persoon met wat last aan het tandvlees en dit verminderde de eventuele pijn enorm voor mij. Ik mocht deze tandenborstel testen en ook was er een handige reis-etui bij waardoor mijn tandenborstel niet vuil wordt tijdens het reizen.

Pluspunten

• Leuke kleur
  • 3 verschillende standen
  • reis-etui
  • Goed voor gevoelig voor tandvlees

Minpunten

• Prijzig

Joke1998 12-09-2021

Simpele maar zeer goede tandenborstel

Ik heb deze tandenborstel nu ondertussen al een tijdje kunnen uittesten en ik vind het nog steeds een toptandenborstel. Het is een relatief simpele tandenborstel, maar het is zeker de moeite waard voor zijn prijs. De tandenborstel heeft een druksensor met een lampje waardoor ik kan zien wanneer ik te hard op mijn tanden druk bij het tandenpoetsen. De tandenborstel komt met een handige reisetui, waarin je de tandenborstel handig kan verpakken. Wat wel jammer is, was dat er maar 1 opzetborsteltje mee geleverd werd.

Pluspunten

• Reisetui
  • Druksensor
  • Ook voor gevoelige tanden

Minpunten

• Slechts 1 opzetborstel

Naomiblondelle@hotmail.com 12-09-2021

Goede borstel

Ik had voordien een gewone oral b electrische tandenborstel, na het testen van deze merk ik toch wel het verschil. Ik heb een gevoelig gebit en mijn tandvlees was altijd zeer gevoelig na het poetsen. Nu met de oral b pro 3500 heb ik daar geen last meer van. Deze heeft 3 standen waaronder een voor gevoelig tandvlees. Ook heeft de tandenborstel een rood lampje als je te hard drukt super handig. Ik heb mijn tandenborstel tot nu toe nog geen enkele keer moeten opladen dus de batterij gaat lang mee. Zeker aan te raden!

Kdw 11-09-2021

Degelijke kwaliteit

De tandenborstel Oral B Pro3 is een degelijke elektrische tandenborstel! Je kan op 3 standen poetsen. Het toestel heeft een timer van 4 keer 30 seconden en 2 minuten op het einde. Wat ik heel handig vind (en zeker voor kinderen) is dat het toestel een rood lichtje geeft als je te hard drukt. Ik heb deze tandenborstel mogen testen maar gebruikte al eerder een Oral B tandenborstel. Het is fijn dat je dezelfde oplader kan blijven gebruiken. De opzet-tandenborstels zijn standaard dus kan je makkelijk vinden en blijven gebruiken. Zeker een pluspunt! De borstel op zich draait snel en maakt goed schoon. Er is een mooie reisetui meegeleverd maar daarin past enkel de borstel niet de oplader.
Als ik een verbeterpunt mag melden: ik vind deze borstel vrij dik, een slanker toestel zou beter in mijn hand liggen. Maar zoals je van een groot merk als Oral B mag verwachten, is dit een kwaliteitsvol en degelijk apparaat.

Pluspunten

• Degelijk
  • Compatibele borstels

Minpunten

• Dik handvat

Cynthia001 11-09-2021

Krachtigere en grondigere reiniging

Met deze tandenborstel Pro3 3500 van Oral-B ervaar ik een vele krachtigere en grondigere reiniging dan met mijn vorig model van Oral-B.
Met de 3 poetsstanden is het ook mogelijk om op een zachtere stand je tanden te poetsen wanneer deze gevoeliger zijn.
De bijgeleverde reisetui is heel handig en met de poetsdruksensor poets je nooit te hard.
Na het testen van deze tandenborstel kan ik besluiten dat deze doet wat het moet en daarom raad ik deze ook aan.

Pluspunten

• Krachtig
  • Grondige reiniging

v****************@i********* 10-09-2021

Getest en goedgekeurd

Mijn nieuwe elektrische tandenborstel is aangekomen en heb deze uiteraard onmiddellijk getest. Het opladen ging zeer vlot.
De oral-B pro 3500 is zeer gebruiksvriendelijk en zonder overbodige snufjes. Na het poetsen heb je een schoon en proper gevoel en dit is uiteindelijk wat je eigenlijk verwacht. De extra stand voor gevoelige tanden is natuurlijk wel een welgekomen functie voor personen die hier nood aan hebben.
Persoonlijk vind ik het rubberen randje aan de onderkant wel een pluspunt. Dit geeft het toestel meer stabiliteit bij het wegzetten ervan.
voor deze prijs een correct toestel dat doet wat het moet doen.

Olivier T 10-09-2021

Supr product

Voor ik deze tandenborstel had ik een oudere Oral-B tandenborstel. Nu ik deze heb mogen testen het nieuwere model is veel beter. Ik zie een duidelijk verschil aan mijn tanden. Hij heeft ook 3 verschillende standen en is veel krachtiger als vroeger. De batterij gaat ook zeer lang mee wat handig is als je op verlof gaat. Ik raad deze tandenborstel aan voor iedereen.

p*******@m****** 09-09-2021
Na uitvoerig testen van de tandenborstel vond ik het zeker de moeite waard. Het handige opbergdoosje maakt dat de tandenborstel gemakkelijk kan meegenomen worden op reis. had het opladerblok ook zwart geweest had dit beter bij de tandenborstel zelf gepast.

j************@g******** 09-09-2021

Top kwaliteit !

Ik had het genoegen om deze tandenborstel te testen en te gebruiken. Het heeft een echt mooi design met zijn heldere zwarte kleur. Ik ben heel tevreden over de prestaties van dit. Hij borstelt prachtig, mijn tandplak is verdwenen en hij blijft lang genoeg opgeladen. Ik kan deze Duitse kwaliteitstandenborstel qua prijs en kwaliteit alleen maar aanraden.

Pluspunten

• Prijs
  • Kwaliteit

Bart 09-09-2021

Topartikel

ik heb de oral B Pro 3500 Black nu enkele maanden in mijn bezit en kunnen testen. door het lampje op de borstel kan je makkelijk de juiste druk uitoefenen. deze werd geleverd met een handig reis-etui. De tandenborstel heeft 3 standen ( dagelijks gebruik, whitening en gevoelig) dit om eventuele gevoelige plekken grondig te kunnen poetsen en ook je tanden witter te krijgen. Ook handig is het feit dat de tandenborstel elke 30 seconden trilt zodat je weet wanneer je lang genoeg elk stuk van je gebit gepoetst hebt.
een echte aanrader

k****************@g******** 09-09-2021

Stralende tanden

Stralende tanden

Deze tandenborstel voldoet aan alles wat je verlangt. Hij poetst goed schoon en meldt het duidelijk als je te hard op de tanden drukt. Hij heeft drie poetsstanden om eventuele gevoelige plekjes in de mond goed te kunnen schoonmaken. Ik heb dit product mogen uittesten en ben zeker overtuigd door deze tandenborstel. Ik beveel deze dan ook aan mijn familie en vrienden. Tijdens reizen gaat de batterij van de tandenborstel langer mee dan die van andere tandenborstels van Oral-B.
Kortom een product die voldoet aan de verwachtingen!

Pluspunten

• Lichtindicatie wanneer je te hard duwt

Minpunten

• Witte lader

Sven 07-09-2021

Degelijke en mooie tandenborstel

Ik heb de oral-b pro 3500 nu al even in gebruik en heb het gevoel dat na het poetsen mijn tanden echt wel proper zijn. Het lampje op de tandenborstel helpt me om de juiste druk uit te oefenen op de tandenborstel en het lampje kleurt ook rood als de batterij bijna leeg is. Deze tandenborstel heeft 3 standen ( dagelijks gebruik, gevoelig en whitening) al gebruik ik enkel de stand dagelijks gebruik. De zwarte tandenborstel staat mooi op het aanrecht en wordt geleverd met een handige reis-doosje. Eén klein minpunt is dat een zwarte tandenborstel wordt geleverd met een witte lader. Al met al is dit een detail en na enkele weken testen zal ik deze tandenborstel zeker blijven gebruiken.

Pluspunten

• 2 standen
  • doosje voor op reis

Minpunten

• witte lader

i*****************@g******** 03-09-2021

Classy tandenborstel

Ik ben sinds 2 maanden eigenaar van deze elektrische tandenborstel en ik moet zeggen dat ik er zeer tevreden van ben! Een van de grote voordelen van deze tandenborstel is de reisetui. Deze is enorm handig en compact, zodat je de tandenborstel gemakkelijk kan meenemen op verplaatsing. Andere voordelen zijn: een lange batterij en krachtige motor. Tot slot, de kleur is ook enorm classy! Ik raad deze elektrische tandenborstel van Oral-B dus zeker aan!

Pluspunten

• Sterke motor
  • Mooie kleur
  • Lange batterij

C*************@h********** 03-09-2021

Fijne tandenborstel!

Toen ik deze elektrische tandenborstel van oral b voor de eerste keer uit de verpakking haalde, zag ik meteen een heel knap strak zwart design. In de doos zit een handige opbergbox om je tandenborstel overal mee naar toe te nemen, ik ga vaak opreis dus dit is voor mij een must. De handleiding is heel duidelijk, geeft perfect aan welke mogelijkheden deze tandenborstel allemaal heeft. Ik ben deze tandenborstel nu reeds enkele maanden aan het testen, en ik ben echt heel tevreden. Mijn tanden voelen alsof ik van de tandarts kom en ik heb steeds een zeer schoon gevoel. De elektrische tandenborstel kan vrij lang meegaan zonder dat je hem hoeft op te laden, wat altijd een pluspunt is. Ik vind het zeer handig dat er een rood lampje aangaat op het moment dat je te hard begint te poetsen. Ik kan dus stellen dat ik echt een heel tevreden gebruiker ben van deze tandenborstel.

Hanne 02-09-2021

Timer is ideaal

Ik gebruik deze tandenborstel nu al een lange tijd en ik ben er tevreden over. Het heeft een mooi strak zwart design, mocht de oplader ook zwart zijn geweest dan was het plaatje helemaal compleet. Deze tandenborstel heeft 3 standen maar ik vind dat een beetje overbodig omdat ik meestal gewoon de eerste stand gebruik. De druksensor daarentegen heeft me tijdens het testen wel aangenaam verrast. Zo weet je wanneer je te hard poetst dat je wat rustiger aan moet doen als het lampje rood wordt. De aan en uit knop bij deze tandenborstel steekt niet uit zoals bij mijn vorige oral b tandenborstel, dat vind ik wel een minpunt omdat het soms wel 'zoeken' is achter de knop. Het beste vind ik dat de tandenborstel om de 30 seconden trilt zodat je weet dat je van kant moet veranderen. De batterij gaat ook lang mee, wat ook een pluspunt is.

Pluspunten

• Timer
  • Druksensor

Minpunten

• Aan uit knop

S******************@g******** 01-09-2021

Over het algemeen ben ik tevreden over dit product. Het doet wat het moet doen zonder onnodige extra's. Tijdens het testen was ik vooral tevreden over de lange levensduur van de batterij, ook het reisetui is handig. Mijn vorige elektrische tandenborstel was ook van Oral-B en ik merk niet echt veel verschil in de manier van poetsen tussen het oude en nieuwe model. De extra stand wordt ook niet zo veel gebruikt. Het is een goede standaard tandenborstel die ik aanraad voor mensen die een eenvoudig apparaat zoeken.

a*************@h********** 30-08-2021

Upgrade

Deze elektrische tandenborstel is een echte upgrade van mijn vorige oral b elektrische tandenborstel. De zwarte kleur ziet er heel mooi uit. Deze tandenborstel heeft een druksensor wat echt heel handig is want dan zie je een lichte branden als je te hard poetst. Ook zijn er 3 standen, de gevoelige stand, de normale stand en de white stand. Ik vind het echt een verbetering en zijn geld waard.